فاطمه جان عاشقانه دوست دارم
 
فاطمه زیبای من دوست دارم.
 
 
18 آذر 1389برچسب:, :: 7:18 ::  نويسنده : ممدی

عشق یعنی با تو خواندن از جنون / عشق یعنی سوختنها از درون

عشق یعنی سوختن تا ساختن / عشق یعنی عقل و دین را باختن

عشق یعنی تو یعنی روح و تن/ عشق یعنی فاطمه دنیای من

 

خورشیدم

خانومم

من با تو ارومم

رویامی

دنیامی

دستاتو میبوسم

سلام عزیزم

خوبی خانمم

صبح بخیر

امروز میخوام بگم بیشتر از همیشه دوست دارم

چند تا شاخه گل قشنگم تقدیمت میکنم

برای درد و دلت ممنونم خانمم

خیلی خوشحالم کنار من احساس ارامش میکنی و راحت حرف دلتو میزنی

برای من هم تو تنها ارام جانی

دوست دارم عسلم

همسر مهربونم دوست دارم


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت21:53---1 بهمن 1391


فاطمه
ساعت17:11---11 شهريور 1390
خوش به حال فاطمه . این حرفاتو که دیدم فکر کردم مهدی برام نوشته اما یادم افتاد که دیگه نیس اعصابم خورد شد


tfm
ساعت13:40---18 آذر 1389
محمد تو فوق العاده ای دوست دارم مرد من

tfm
ساعت13:37---18 آذر 1389
وااااااااااااااااااااااای محمد شعرو از خودت نوشتی؟؟؟خیلی دوست دارم محمد خیلی ماهی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگو با تمام عشقم تقدیم میکنم به همسر مهربونم که همیشه مایه ارامش منه. . . فاطمه عزیزم. . پرنسس زیبای من دوستت دارم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فاطمه زیبای من دوست دارم. و آدرس tfm4ever.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 3074
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1